vineri, 16 octombrie 2009

Panorame la malul marii

Cadrele sunt facute in statiunea Eforie Nord.
Aici e facuta o panorama din 5 cadre asupra lacului Techirghiol, o parte din el, intr-o dimineata cetoasa.
Intr-o dimineata de la etajul 7 al hotelului unde am fost cazata am reusit sa prind cateva imagini din care am reusit sa scot cele doua panorame cu rasaritul.
Prima imagine e o panorama realizata din 19 imagini si cea de-a doua din 32 cadre.


Si o zi calduroasa in luna septembrie la malul marii, numai bun pentru o panorama din 5 cadre.

In alta zi am prins marea foarte suparata, cu valuri violente care treceau de mal. Cateva cadre am scos pentru aceste panorame. Prima panorama e facuta din 14 imagini, iar a doua din 31 cadre. A 3 a panorama e facut din 13 cadre. A patra panorama are la baza 23 de cadre.

Zi frumoasa la tarmul Marii Negre. Panorama realizata din 6 cadre.
Am facut aici o panorama a intregului lac Techirghiol din 11 cadre.

Farul care pazeste lacul Techirghiol. Prima panorama e facuta din 6 cadre.
A doua panorama din 7 imagini, si se vede si luna.


Si cateva apusuri de soare.
Prima panorama e facuta din 8 imagini.
A doua panorama are la baza 12 cadre.
Panorama cu 13 cadre.
Panorama facuta din 30 de cadre. Panorama realizata din 43 de cadre.
Panorama facuta din 45 de cadre.

2 comentarii: